Grija pentru detalii
Grija pentru detalii

Pachet conferințe standard

Pachet conferințe standard

Conferințe, seminarii, training-uri sunt evenimente a căror reușită se traduce nu numai prin subiectele discutate dar și prin confortul participanților.

Pachetele noastre acoperă o gamă largă de cerințe, dar în funție de tema evenimentului, serviciile solicitate și numarul de participanți vom realiza o ofertă personalizată.

Oferta noastră pornește de la 33 euro/participant*

Pachetul standard de conferințe include:

  • Sala de conferințe dotată cu echipamente audio- video
  • Welcome coffee break la primirea participanților
  • Coffee break în prima parte a zilei ce conține apă, cafea, mini prăjituri și produse de patiserie
  • Masa de prânz
  • Coffee break în a doua parte a zilei, pentru reenergizarea participanților

* Tariful este valabil pentru maxim 50 de participanți

În funcție de numărul de participanți și modul de desfășurare a evenimentului, puteți alege una din cele 5 săli de conferințe de la Continental Forum Sibiu. Vezi aici planul sălilor: PLAN SĂLI CONFERINȚE

Dacă ai nevoie de cazare pentru participanți, echipa noastră de vânzări este pregătită să vă ofere tarife preferențiale.

Vă rugăm să ne contactați la: forum.sibiu@continentalhotels.ro

©2020 Continental Hotels. Toate drepturile rezervate. Site realizat de InMotion Media

AM SUSPENDAT TEMPORAR ACTIVITATEA ÎN URMĂTOARELE HOTELURI:

Grand Hotel Continental, Continental Forum Tîrgu Mureș, Continental Suceava


Informații privind flexibilitatea rezervărilor dumneavoastră și siguranța călătoriilor

Toate rezervările cu data de sosire înainte de 31 mai pot fi modificate sau anulate fără penalizare

Toate rezervările cu data de sosire după 1 iunie pot fi modificate pentru o altă perioadă până la sfârșitul anului 2021, în limita disponibilității.


Serviciile de alimentație precum și alte servicii suplimentare din hoteluri sunt temporar restricționate.


Măsuri de pregătire și prevenire privind sănătatea și siguranța oaspeților și echipei noastre.