Evenimente corporate

Un eveniment corporate este șansa unui succes, iar noi, cei de la Hotel Continental Forum Sibiu știm foarte bine acest lucru. Pentru organizarea unor petreceri de Crăciun, a unor business meetings sau a unor petreceri corporate în Sibiu, vă punem la dispoziție trei săli modulare, care pot găzdui evenimente cu până la 150 de participanți. În plus, când vine vorba despre facilități, toate cerințele și solicitările pot fi îndeplinite. Internet WiFi de mare viteză, traducere simultană, video-proiector, sisteme și echipamente audio & video, pupitru sau servicii de secretariat sunt doar câteva dintre facilitățile de care puteți beneficia în cazul organizării unor evenimente business în Sibiu.

În această perioadă, am luat toate măsurile pentru siguranța sănătății dumneavoastră și a colegilor noștri. Din acest motiv o parte din serviciile noastre nu sunt disponibile sau sunt disponibile cu acces limitat. Vezi Măsurile de securitate și prevenție împotriva răspândirii Coronavirus Covid19

coffee break

Coffee Break & Lunch

6 - 50 pers. 5 săli

În cadrul oricărui business meeting, pauza de cafea poate da naștere unor discuții constructive. Prin urmare, Hotel Continental Forum Sibiu poate organiza aceste gen de pauze, fie într-o altă sală special amenajată, fie chiar în sălile de conferințe.

Cere ofertă
Descriere

Pachetele cu servicii pentru pauzele de cafea și prânz sunt disponibile în două variante. Pachetul simplu conține apă, ceai și cafea, iar pachetul complex include produse de patiserie (sărate și dulci), mini prăjituri, bruschete și fructe.

În funcție de necesități, meniurile pot fi personalizate fiecărui tip de eveniment în parte.

Beneficii

Pauza de prânz

Dacă optați să luați prânzul între sesiunile de prezentări sau după conferință, atunci aveți două variante. În funcție de specificul evenimentului și în funcție de numărul de participanți,  prânzul poate fi servit sub formă de bufet suedez, fie la farfurie. Servirea mesei poate avea loc în restaurantul situat la parterul hotelului sau în spațiul destinat pauzelor de cafea aflate în proximitatea sălilor de conferințe.

Adaptabilitate

Suntem conștienți că nevoile fiecărui client sunt unice, motiv pentru care ne adaptăm în funcție de exigențele dumneavoastră și încercăm întotdeauna să găsim soluțiile potrivite.

Diversitate

În cazul în care alegeți pentru pauza de cafea un pachet complex de meniu, vă putem oferi produse de patiserie diversificate și mini prăjituri produse chiar în laboratorul propriu.

meetings

Business Meetings

6 - 50 pers. 5 săli

Pentru întâlniri de afaceri sau conferințe, putem aranja una dintre sălile de conferințe în stilurile standard: teatru, classroom, U-shape, boardroom, ballroom sau standing cocktail.

Cere ofertă
Descriere

Sălile de conferință sunt situate la mezanin și dispun de lumină naturală, internet WiFi gratuit de mare viteză, aer condiționat, ecran de proiecție, videoproiector și flipchart.

La cerere, oferim și alte facilități suplimentare precum echipamente de traducere simultană, sistem audio & video, echipamente suplimentare (ecran LCD, laptop), pupitru, teleconferință și servicii de secretariat.

Vă oferim și anumite pachete speciale pentru organizarea evenimentelor corporate în sălile de conferință ale hotelului Continental Forum Sibiu.

Beneficii

Mediul

Sălile noastre de conferință sunt decorate modern și sunt echipate cu aparatură de ultimă generație pentru ca întâlnirile business să fie cât mai productive.

Adaptabilitate

Două dintre sălile noastre sunt modulare și fiecare poate fi împărțită în trei săli mai mici. Rezultă astfel șapte spații pentru business meetings.

Inventiv

În funcție de specificul fiecărui eveniment, mobilierul modular  ne permite amenajarea inedită a sălilor de conferință.

petreceri corporate

Petreceri corporate

6 - 50 pers. 5 saloane

La Continental Forum Sibiu organizăm petrecerile corporate ținând cont pe deplin de nevoile companiei dumneavoastră.

Cere ofertă
Descriere

Fie că este vorba de petreceri de Crăciun, banchete sau simpozioane, punem la dispoziție o gamă largă de meniuri și servicii ce pot fi perfect adaptate cerințelor dumneavoastră.

Evenimentul poate avea loc într-una din sălile de conferință, într-o atmosferă mai intimă sau chiar în restaurantul hotelului.

Beneficii

Originalitate

Prin colaborare cu partenerii noștri, putem organiza și evenimente cu bucătărie tematică sau cu animație. În acest mod, evenimentul poate fi mai interesant și original. Vă putem pune în legatură cu partenerii noștri sau putem organiza împreună cu ei evenimentul perfect pliat pe nevoile dumneavoastră.

Consiliere

Având în vedere experiența pe care o avem în organizarea petrecerilor, vă putem consilia în alegerea meniului perfect în funcție de numărul de persoane și în funcție de preferințe. Lăsați pe seama noastră detaliile legate de organizare, dumneavoastră veniți cu voia bună!

Rafinament

Sălile noastre au un design elegant, iar aranjamentele pentru mese le putem alege împreună cu dvs. Pentru petrecerile care au loc în anotimpul cald, punem la dispoziție și terasa exterioară.

Continental Forum Sibiu